Шукати в цьому блозі

вівторок, 9 лютого 2016 р.

Календарне планування

Алгебра, геометрія 8 клас
 алгебра
І сем.2  години на тиждень – 32 год.,
 ІІ сем. 2 години на тиждень. – 38 год.,
всього 70 год.
геометрія                І сем. 2 години на тиждень - 32 год.,
                                    ІІ сем. 2 години на тиждень - 32 год.






8 клас алгебра
( І сем.2  години на тиждень – 32 год., ІІ сем. 2 години на тиждень. – 38 год.,
всього 70 год.)
Номер уроку
Тема уроку
Дата
Дата
Пр.
Тема №1. Раціональні вирази (32 години)
Дроби. Дробові вирази.

Раціональні вирази. Допустимі значення змінних. Вхідне діагностування

Основні властивості дробу. Скорочення дробів.


Зведення дробів до нового знаменника.


Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками


Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками


Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.


Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.


Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.


Підсумковий урок.


Контрольна робота №1


Множення дробів.


Піднесення дробу до степеня.


Піднесення дробу до степеня.


Ділення дробів


Ділення дробів


Тотожні перетворення раціональних виразів


Тотожні перетворення раціональних виразів


Тотожні перетворення раціональних виразів


Раціональні рівняння.


Розв’язування раціональних рівнянь


Підсумковий урок


Контрольна робота №2


Означення степеня з цілим від’ємним показником


Властивості степеня з цілим від’ємним показником


Властивості степеня з цілим від’ємним показником


Стандартний вигляд числа


Стандартний вигляд числа


                        к
Функція у= ----- її властивості і графік
                        х


Контрольна робота №3


Тема №2  Квадратні корені. Дійсні числа. (14 годин)
Функція у=х2, її властивості і графік


Квадратний корінь.


Арифметичний квадратний корінь.


Рівняння х2=а. Основна тотожність квадратного кореня.


Ірраціональні та дійсні числа.


Арифметичний квадратний корінь із добутку, дробу, степеня.


Добуток і частка квадратних коренів.


Добуток і частка квадратних коренів.


Винесення множника з- під знака кореня.


Внесення множника під знак кореня.


Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені.


Функція  у=√х , її властивості і графік.


Підсумковий урок


Контрольна робота №4


Тема №3 Квадратні рівняння (18 годин)
Означення квадратного рівняння.


Неповні квадратні рівняння та їх розв’язування


Формула коренів квадратного рівняння


Формула коренів квадратного рівняння


Теорема Вієта


Теорема Вієта


Теорема Вієта


Підсумковий урок


Контрольна робота №5


Квадратний тричлен і його корені.


Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.


Розв’язування рівнянь, що зводяться  до квадратного рівнянь .


Розв’язування рівнянь, що зводяться  до квадратного рівнянь .


Розв’язування задач, що зводяться до складання квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних.


Розв’язування задач, що зводяться до складання квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних.


Розв’язування задач, що зводяться до складання квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних.


Підсумковий урок.


Контрольна робота №6


Тема№4 Повторення і систематизація навчального матеріалу (6 годин)
Тотожні перетворення раціональних виразів


Функції і графіки


Степінь з цілим від’ємним показником


Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних. Розв’язування задач.


Розв’язування задач.


Підсумкова контрольна робота  №7


Аналіз контрольної роботи


Підсумковий урок


8 клас геометрія
( І сем. 2 години  на тиждень - 32 год., ІІ сем. 2 години на тиждень. – 38 год., всього 70 год.)
Номер уроку
Тема уроку
Дата
Дата
Пр.
Тема №1 Чотирикутники  (24 години)
1.        
Чотирикутники, його елементи. Опуклі чотирикутники. Сума кутів чотирикутника.


2.        
Розв’язування задач. Вхідне діагностування


3.        
Означення паралелограма. Властивості паралелограма.


4.        
Властивості паралелограма.


5.        
Теореми про ознаки паралелограма.


6.        
Розв’язування задач


7.        
Прямокутник


8.        
Ромб. Квадрат


9.        
Розв’язування задач.


10.     
Підсумковий урок.


11.     
Означення трапеції. Окремі види трапеції


12.     
Окремі види трапецій та їх властивості


13.     
Розв’язування задач. (Побудова паралелограмів і трапецій)


14.     
Контрольна робота №1


15.     
Теорема Фалеса


16.     
Середня лінія трикутника


17.     
Середня лінія трапеції.


18.     
Розв’язування задач


19.     
Градусна міра дуги. Вписаний кут.


20.     
Наслідки з теореми про вписаний кут. Розв’язування задач.


21.     
Вписані чотирикутники. Описані чотирикутники.


22.     
Підсумковий урок.


23.     
Контрольна робота №2


24.     
Аналіз контрольної роботи


Тема№2 Подібність трикутників (14 годин)
25.     
Узагальнена теорема Фалеса.


26.     
Означення подібних трикутників


27.     
Розв’язування задач


28.     
Подібність трикутників за двома кутами


29.     
Подібність трикутників за двома сторонами та кутом між ними


30.     
Подібність трикутників за трьома сторонами


31.     
Ознаки подібності прямокутних трикутників. Пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику.


32.     
Розв’язування задач


33.     
Застосування подібності трикутників:


34.     
Середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику;


35.     
Властивість бісектриси трикутника.


36.     
Метричні співвідношення в колі


37.     
Розв’язування задач


38.     
Контрольна робота №3


Тема №4 Многокутники. Площі многокутників. (10 годин)
39.     
Ламана і многокутники


40.     
Сума кутів опуклого многокутника


41.     
Поняття площі многокутника


42.     
Площа прямокутника . Площа паралелограма.


43.     
Площа прямокутника.


44.     
Площа трапеції.


45.     
Розв’язування задач.


46.     
Відношення площ подібних трикутників


47.     
Метод площ. Розв’язування задач


48.     
Контрольна робота №4


Тема№5 Розв’язування прямокутних трикутників (14 годин)
49.     
Теорема Піфагора


50.     
Теорема, обернена до теореми Піфагора


51.     
Розв’язування задач.


52.     
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника


53.     
Тригонометричні тотожності


54.     
Розв’язування задач


55.     
Формули доповнення


56.     
Значення тригонометричних функцій кутів 30°, 45°, 60°   


57.     
Розв’язування задач


58.     
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника


59.     
Розв’язування прямокутних трикутників


60.     
Розв’язування задач


61.     
Підсумковий урок


62.     
Контрольна робота №5


Тема № 6 Повторення і систематизація навчального матеріалу (8 годин)
63.     
Паралелограм, прямокутник, ромб, квадрат: властивості, обчислення площ


64.     
Трапеція: властивості, обчислення площі


65.     
Площа трикутника


66.     
Подібність трикутників та її застосування.


67.     
Прямокутний трикутник


68.     
Прямокутний трикутник


69.     
Підсумкова контрольна робота №6


70.     
Підсумковий урок



   

8-й клас. АЛГЕБРА 
(70 години. I семестр — 32 години, 2 години на тиждень, II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень) 
  32 Тема 1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ
 Дроби. Дробові вирази. Раціональні вирази. Допустимі значення змінних. Основна властивість дробу. Дії над дробами. Тотожні перетворення раціональних виразів. Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння. Розв’язування раціональних рівнянь. Степінь з цілим показником і його властивості. Стандартний вигляд числа. Функція x k y  , її графік і властивості.
 Розпізнає цілі раціональні вирази, дробові раціональні вирази, наводить приклади таких виразів. Описує алгоритм скорочення дробу. Формулює: основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; умову рівності дробу нулю; означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; стандартного вигляду числа. Обґрунтовує властивості степеня з цілим показником. 
Розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до нового (спільного) знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; виконання дій над степенями з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову і читання графіка функції x k y  .
 14 Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА
 Функція y = x 2 та її графік. Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь. Рівняння x 2 = a. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. Числові множини. Описує поняття: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число. Наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел. Класифікує дійсні числа. Використовує тотожності ( а ) 2 = a, a  0; а 2 = │a│. Етапи розвитку числа. Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня. Добуток і частка квадратних коренів. Тотожність а 2 = │a│. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Функція y= x , її графік і властивості. Формулює: означення: квадратного кореня з числа; арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня.
 Обґрунтовує властивості арифметичного квадратного кореня.
 Розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; аналіз співвідношень між числовими множинами та їх елементами. 
18 Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ
 Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта. Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, які зводяться до квадратних. 
Наводить приклади квадратних рівнянь різних видів (повних, неповних, зведених), квадратних тричленів. Записує і пояснює: формулу коренів квадратного рівняння; способи розв’язування неповних квадратних рівнянь; формулу розкладання квадратного тричлена на множники. Формулює: означення: квадратного рівняння; кореня квадратного тричлена; теорему Вієта і обернену до неї теорему. Обґрунтовує теорему Вієта.
 Розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь різних видів; застосування теореми Вієта і оберненої до неї теореми; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей текстових задач.
 6 Тема 4. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

Немає коментарів:

Дописати коментар